Obec Ochodnica podľa čl. 8 bod. 7 VZN č. 2/2024 0 podmienkach predaja výrobkov a poskytovaní služieb na trhových miestach (trhový poriadok) zverejňuje zámer nájmu štyroch predajných miest na Folklórny festival 2025
- Účel predmetu nájmu
Predajné miesta sa nachádzajú na nehnuteľnosti (pozemku) v areáli amfiteátra a pred vstupom do amfiteátra v obci Ochodnica, ktorej vlastníkom je obec Ochodnica.
- predajné miesto (vlastný stánok) č. 1 na predaj občerstvenia a nealko nápojov - pred vstupom do areálu amfiteátra
- predajne miesto č. 2 (koliba) na predaj občerstvenia, alko a nealko nápojov - súčasť areálu amfiteátra
- predajne miesto č. 3 (koliba) na predaj občerstvenie, alko a nealko nápojov - súčasť areálu amfiteátra
- predajne miesto č. 4 (vlastný stánok + dispozícii garáž na uskladnenie) na predaj občerstvenie, alko a nealko nápojov - súčasť areálu amfiteátra
- Účel využitia prenájmu priestorov
Zabezpečenie predaja občerstvenia s predajom alebo bez predaja alkoholických nápojov.
predajné miesto č. 1
- cena nájmu minimálna 200 € + energie
- umiestnenie pred vstupom do areálu Amfiteátra
- postavenie vlastného stánku alebo pristavenie vlastného stánku
- doba nájmu: 12 a 13 júla 2025
- predmet predaja - občerstvenie bez možnosti predaja alkoholických nápojov
- možnosť napojenia sa na elektrickú energiu
predajné miesto č. 2
- cena nájmu minimálne 400 € + energie
- umiestnenie v areáli amfiteátra (pri bráne)
- stánok drevená zastrešená koliba, napojená na elektrickú energiu
- doba nájmu: 12 a 13 júla 2025
- predmet predaja - občerstvenie s možnosťou predaja alkoholických a nealkoholických nápojov
predajné miesto č. 3
- cena nájmu minimálne 400 € + energie
- umiestnenie v areáli amfiteátra vedľa predajného miesta č.2
- stánok drevená zastrešená koliba, napojená na elektrickú energiu
- doba nájmu: 12 a 13 júla 2025
- predmet predaja - občerstvenie s možnosťou predaja alkoholických a nealkoholických nápojov
predajné miesto č. 4
- cena nájmu minimálne 400 € + energie
- umiestnenie v areáli amfiteátra (pri WC a garáži)
- postavenie vlastného stánku alebo pristavenie vlastného stánku + k predajnému miestu patrí garáž slúžiaca na uskladnenie.
- doba nájmu: 12 a 13 júla 2025
- predmet predaja - občerstvenie s možnosťou predaja alkoholických a nealkoholických nápojov
Cena nájmu je uvedená za dva dní.
3) Podmienky predloženia cenovej ponuky
1. Náležitosti cenovej ponuky:
Za cenovú ponuku je považovaný písomný dokument, obsahujúci označenie uchádzača IČO, jeho kontaktné údaje (e-mail, tel. číslo), podpis a ponúknutú výšku nájomného za prenájom predajného miesta. Cenová ponuka, t.j. cena, ktorú je uchádzač o prenájom ochotný uhradiť za predajné miesto, musí byť navrhnutá a vyjadrená ako finančná čiastka v EUR a nesmie byť nižšia ako minimálna cena uvedená v bode 2 tohto oznámenia.
Kritérium posudzovania cenových ponúk uchádzačov o prenájom predajného miesta je najvyššia ponúknutá cena. V prípade rovnosti ceny je ďalším kritériom čas doručenia cenovej ponuky.
Cenovú ponuku môžu predložiť fyzické a právnické osoby, ktoré majú v zmysle živnostenského zákona oprávnenie na poskytovanie služieb podľa účelu uvedeného v tomto oznámení.
Predložením cenovej ponuky a príloh k cenovej ponuke vyjadruje uchádzač súhlas s podmienkami tohto oznámenia.
Cenová ponuka, ktorá nebude spĺňať podmienky určené týmto oznámením alebo bude obsahovať akúkoľvek výhradu, bude vyradená z hodnotenia.
Prílohu cenovej ponuky tvorí doklad o úhrade finančnej zábezpeky (uchádzač je povinný pred podaním cenovej ponuky zložiť návratnú účastnícku zálohu vo výške 50 EUR za predajné miesto na bankový účet obce (IBAN: SK76 0200 0000 0000 1122 3322, variabilný symbol (VS) 72024 a ako špecifický symbol identifikačné číslo (IČO) uchádzača.
Zložením finančnej zábezpeky sa rozumie deň jej pripísania na účet obce Ochodnica. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet obce najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie cenových ponúk. Zloženie finančnej zábezpeky je uchádzač povinný preukázať dokladom o úhrade, ktorý musí byť súčasťou cenovej ponuky. Úspešnému uchádzačovi bude táto zábezpeka započítaná ako preddavok nájomného.
Žiaden z uchádzačov nemá nárok na výplatu úrokov z peňažných prostriedkov zložených na účte obce, ktoré tvoria zábezpeku.
Neúspešným uchádzačom bude záloha vrátená najneskôr do 5 pracovných dní od vyhodnotenia cenových ponúk.
V prípade zrušenia súťaže bude záloha vrátená najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa zrušenia súťaže.
4) Vyhodnotenie cenových ponúk a schválenie najvhodnejšieho návrhu
Doručené cenové ponuky budú prerokované a vyhodnotené finančnou komisiou a správy majetku na neverejnom zasadnutí.
Konečné rozhodnutie vykoná starosta obce Ochodnica na základe vyhodnotenia finančnej komisie a správy majetku.
Obec Ochodnica si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené návrhy a ukončiť alebo zrušiť výzvu na priamy prenájom predajných miest.
Uchádzačovi o prenájom predajného miesta, ktorý predloží najvýhodnejšiu cenovú ponuku, bude predložený návrh Zmluvy na prenájom predajného miesta.
V prípade, ak víťazný uchádzač nepodpíše zmluvu o prenájme predajného miesta, môže byť ponuka o uzavretie zmluvy predložená ďalšiemu uchádzačovi v poradí.
5) Lehota na doručenie cenovej ponuky
Lehota na doručenie cenových ponúk: do 23. 06. 2025 do 12.00 h;
Cenová ponuka s prílohami podľa tohto Oznámenia musí byť predložená v zalepenej obálke s týmto označením:
„Prenájom predajného miesta - neotvárať”',
Adresa na doručovanie cenových ponúk: Obec Ochodnica č. 121, 023 35 Ochodnica. (poštou alebo osobne);
Termíny obhliadky podľa dohody: p. Radoslav Ďuroška, starosta obce : tel. č. 0907 886 944
p. Dana Červená, zamestnanec OU : tel. č. 0902 748 575
V Ochodnici, 5.6.2025
Radoslav Ďuroška, starosta obce